tur i oturen, så att säga


Va till Rävnäs med skolan idag, tvungen att åka tåg in till stan sen åkte vi buss från skolan kvart över nio typ, och där va vi till kl 14, gjorde en massa skitövningar, nejdå men inte så värst vidare kul om jag får säga det själv, blev ganska mke blöt på en övning.... aja jag stod ut!
När jag kom hem så kom en saknad person över (a)

Jag hade träning sen, halv åtta typ, tvungen o cykla hem i mörkret också, mysigt:)...

Aja, nu sitter man här nyduschad och ska antagligen gå o lägga mig snart, så galet trött, sen så börjar man ju så tidigt imorrn:P:P:P:P kl: 7:50, KRAM.
Som tur är , är att jag kan åka med pappa hela vägen till skolan, SÅ chill!





igår var det :, från glad till arg på 2 simpla sekunder,
idag är det tvärtom, fast ändå så mår jag dåligt, men ändå mår jag väldans bra:)



PUSSAR//




6:e september, ett datum att komma ihåg.♥
5e septemeber e inte ett datum jag kommer glömma bort heller...på ett mindre bra sätt.

Kommentarer
Postat av: frida

gjorde inte jag din dag när jag skickade bilden? ;)

2010-09-07 @ 21:16:11
Postat av: jennyyYYyyyyYyyYy

hahah JOOOO, tack fritto:*

2010-09-08 @ 14:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback