Allt är inte bra med livet, men det finns alltid ljusa sidor på det.





Imorse... kunde jag varken andas genom näsa eller mun, kändes som jag hade typ astma, nu har jag tagit nässpray och snytit mig så känns väl lite bättre på näsfronten hehe, fast snorar ju samtidigt ... inte lite heller (ifall ni ville veta alltså)

Hemma från skolan. Ingen höjdare precis.
Vi har lixom estetiskt val (konditorkonst) o det är roligt, :(  och så skulle vi fortsätta baka... men nej nu är jag hemma o har skitroligt med min dator...o typ plugga (om jag ens kommer ta insiniativet o göra nån läxa) .. YAY, va roligt.

Jag skulle åkt hem till min smittade lover efter skolan, men ah så blev det va.. båda e sjuka, heheheheheh varsegod:* du får fan skylla dig själv att du inte kan motstå mig;)

Jag ska försöka äta nått snart för jag e så jävla hungrig, men det kommer inte gå nå bra känner jag för det gör ont så fort jag försöker svälja spottet/slemmet i min mun (så jävla fräscht, jag vet)
men får väl lida helt enkelt.



blir sådanthära, hihih yummie!
fast det smakar typ inte likadant som när man inte e sjuk (smakar helt ärligt nothing, sen gör det svinont när man sväljer), men jag får väl fantisera smaken typ och lida lite granna...
Härligt!

sen får det blir te med honung, vill ba att det här skiten ska få ett slut, har inte blivit riktigt frisk sen jag börja skola, så jefffla underbart alltså!

Nu ska jag gå o göra mig frukost/brunch o lägga mig o kolla på tv o tycka synd om mig själv.

PUSS//



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback