Walkin' on sunshine!



SKOLAN idag!
yaay, finely, är inte helt frisk än men jag är glad efter en hel dag i bageriet (nästan iaf) och fått träffat hela klassen igen, asså så jävla sköna så det finns inte!

Efter skolan åkte jag hem till min mupp, han va lite piggare än senaste gången jag va hos han iaf :)
myyyys :*

Jag kom hem runt kl 20 från honom och då blev det Idol direkt!

Nuså sitter jag här o väntar på att idol ska börja igen för att se vilken tjej o kille som gått vidare.

Imorrn ska jag träffa min wonderbara anna panna!!!!
saknat henne nå så sjukt!

har fan inte tid att va med nån längre... fan att alla ska sluta så dampigt sent hela tin.

Nu blire snart Idol igen!



PUSS//



ps. det är nu som livet är som härligast!
förutom provet på torsdag men skit i det hihi





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback