you make me shine





Jahaja... ännu en dag hemma från skolan.
Hostar mer idag än någon annan dag. Känns ju helt awesome. Fast kanske inte , ne.

Det onda i halsen när man sväljer börjar åka bort men det gör ont när jag hostar osv.

Orkar inte klaga .. men lixom hur kan man inte låta bli när man hatar att vara hemma o sjuk?

I helgen skulle jag va med anna, eller det första: jag skulle spela match i örebro och efter/före den skulle vi kolla på hjs match, som också var i örebro, så skulle åkt samtidigt i samma buss dit men det sket sig ju.
Och jag får kanske inte va med anna, för att jag är sjuk och vill inte smitta ner anna, för det blir inge roligt för henne lixom! men jag saknar sönder henne!!! :(  bläääää vad jag blir trött på det här!

Ska fråga morsan nu om jag kan få åka hem till den andra saknade personen som e sjuk... tveksamt om jag får men värt ett försök.



Senare... ah vafan händer då? jag e ju sjuk.
KUL LIV

PUSS//




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback