tjenare fölk


2 dar senare .. hihi vart lite upptagen så lixom har inte hunnit skreve nå här sen jag var på iii-k-e-aa


men kan berätta dessa två dagar som har gått när jag har sovit hos min underbara pojkvän:


Lördag eftermiddag
, hände ingenting typ hehe umgicks med johan o så åkte , vi med hans föräldrar till köping o checkade Malin o deras band Sweet Wire när de hade spelning :)

Söndag, johan fixa moppen jag tog billljjarrrrrder med kort som jag kan lägga upp sen:)
Senare åkte jag o johan till Kim & Emma där vi grillade marshmallows (stavning?) med de och Elina, sen tjillade vi runt lite och så

some pics från kvällen då:




bebo & emmmmma


haha elina!


johannn, emp o kim


no comment


yeah


7 stycken marsmallows eller hur många de nu fick in som mest i käften...  japp normalt folk :)


haha emma!!

Måndag
(idag)
åkte in till stan kl två sen käka vi parmiddag med Emma&Kim som firar 29 månader och vi 7 månader idag haha kram.
grattis till oss hihi♥

Nu är jag hemma
, saknar honom redan , inge patetisk... mennnn vafaan känns som jag bor där!! har böögtråkigt här, eftersom min lillebror aldrig e hemma.
Men dehär dagarna har varit trevliga! :)

Nu ska jag käka vindruvor o städa mitt rum.

HEJ O HÅ PEOPLE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback