23 dar kvar till julafton!!!



årets julkalender.
verkar bra, har ju ba sett första så får väl seee , måste ju kika lixom är ju en tradition hihi

Denna torsdag har ba vart blä.. inget har gått som jag velat, började bra med att jag försov mig fast jag hann till bussen men hade 10 min på mig o gö mig klar (sov hos johan), yeah såg ut som ett helvete hela dan.
resten av dagen orkar jag inte ta, ba vart segt o drygt. träningen gick inte heller sådär jätte bra..
har pittigt ont i foten också, älskar mina skor♥

Förresten har något bra o ta upp, julgranen är uppe nu! mamma har köpt ny flashig julgran; en svart! bild kommer upp så småningom

Nu ska jag fanomä sova, trött som fan
NATTI


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback