goodevening people.


ännu en dryg torsdag avklarad.


Fick reda på mjölk/ost-provet, gick hyffsat bra iaf tyckerja :) sen svenskan som vi gjorde, måste sluta slarva.. vafan punkt o liten bokstav jenny , snällllaaa!?!?! haha dumbom.


(bra bild  hehe) Brandalarmet gick i skolan... tjo inge rädda vi blev, alla dörrarna stängdes innan det började tjuta och vi satt i en korridor. hehe stod ute i värmen, heheh, snöade ingenting, hehe var där ute i minst en kvart innan vi fick komma in igen, hehe. kult. Ingen aning varför det börja tjuta:P:P:P:P



ska ta o käka biten av min kladdkaka som blev kvar från i förrgår!
CIAOOOOOOOO


ps. varför har jag jämt otur när jag köper saker från NewYorker?? mitt "cykelhalsband" har redan gått sönder och jag hann inte ens använda det , fuck you NewYorker.... no more....SÄMST!



Kommentarer
Postat av: Kajsa - En feskardotter i mode

Sv: Tack ! :)'

Idag så mår jag faktiskt bra och sitter i skolan ! :)

Just nu så försöker jag få igång det nya avsnittet av jersey shore, va görs själv då ? :)

2011-02-11 @ 08:46:17
URL: http://kajsafashionmagazine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback