2010 is officially over!



2010 har vart bra, dåligt, sämst, äckligt, underbart, jobbigt, awesome, dödslängtan, hemskt, bögigt, bäst, coolt, grymmast, roligt, ja alla känslor man kan komma på. En blandning mellan sött o salt vill säga.



  • nyår med några pers (kmr ihåg så skarpt när johan ringde till mig, han hade fan knappt kommit i målbrottet då ju)
  • inventeringen dagen efter nyår..
  • första gången jag va med johan
  • gick långa promenader i kylan för att träffa en viss person
  • sala open
  • alla tisdagar med SKU
  • r.i.p mina kissekatter:(
  • Finnåker (som konfaassistent)
  • mälarenergicupen
  • valborg
  • Falun (AXA floorcup)
  • skogslund
  • soarén
  • ny mobil (htc hero) för någon mosade min samsung
  • spexfotot
  • avslutningsmiddag med 9:orna på skogslund
  • skolavslutning
  • klassfesten
  • öland
  • fotbollsvm när spanien vann
  • konserten med fanny
  • sthlm med anna
  • husvagnenn och slutet av sommarn
  • harrypotter-lanet
  • the horrible month+++
  • inkilningen i kloten
  • alla mötena och alla vänner
  • gymnasiet : tranellska
  • rockformoc
  • nya underbara polare
  • förstod det rätta som gjorde 2010 till ett mycket bättre år.
  • Dagen före valdagen = Orvars namnsdag = Lördag 18 september 2010 = kärlek
  • klassmiddag med nya klassen
  • massa bio
  • vart sjuk 24/7, bland annat : körtelfeber
  • alla låtar som ba fastnar i huvet
  • lussecupen
  • stan med johan, anna m.fl
  • julafton
  • färgade håret
  • mina inlägg för ett bra tag sen var megabibellånga....
  • plus MKE MER som hänt och som jag har gjort med wonderful people!
Här kommer en massa bilder från tjugohundratio!!!!!:


my kissecats:((


finnåker våren 2010


sthlm med bästa anna!


bästa dagen på hela 2010, 18sep!


inkilningen, hösten 10


Sala Open, våren 10


Slutet av sommarn med girlsen plus 2 till sen.. heh


haha femkamp i början av hösten (anna på bild)


RockForMoc10


Skolan började, Tranellska (wenströmska) LP10 !!

Massa innebandy!

My LOVE

My brooo

Massa bak i skolan

Harrypotterlanet med fanny o johan!, dagen efter har jag glömt nu:)

Virres birthday


Massa barnvakt åt sötaste grannen


Mattisssssss


Körtelfeber o blåmärket jag fick efter blodprovet


Jossa , vevve plus many moree i klassennnnnn!

haha dagen med fanny,  soffan och anna


Haha samma dag... hade kul med att göra om bilden

Stan med anna plus andra männsikor!


KLassmiddag i köping hos amanda!!


snyggast och bara min


Alla lektioner framför camen


Första "puss"-bilden, hiihihhhhhhhhhi


Julkalendern va king detta år!

en utav alla gånger på stan med anna


Olle min man. Vann icke idol.. men he's gonna be hugh!


DJ


Lussecupen. tog kort spelade inte för i'm to old you know

Julaftonskvällen, juldagen & annandagen

Julafton!


Färgade håret mörktbrunt



Klassmiddagen innan sommarlovet 10


Klassfesten på skolavslutningsdagen 10!


AllTimeLow-konserten med fanny och ida!


Party i husvagnen haha


En dag ute i skogen hos annapannapung


Ölanddddddd


Soarén!


Mälarenergi, (mathilda in the middle)


Falun!!


Det var tider det.....



Soaré 10

Falun våren 10


Johan o min Msnochpaintkväll


Spexfotot 10


Soaré


lite förändring genom året :)


Finnåker sommarn 10


slutar med denna bild som togs nångång i början av året 2010.

2011 SKA BLI KING!!!!!!!!!!!!!!!
,
efter att jag har tagit tag i mina problem...




ps. INGA bilder är i nån speciell ordning , OKEH?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback