dag med M&J


åkte till johan "igår"natt klockan 00:30 HEHE , jag tvingade iväg mami (min mamma är bäst!) frågade pappa först men han kollade ba på mig o sa "ah jo tjena.." haha.
Men jag lyckades övertala mamma, jag hade så grymt tråkigt osv så blev att jag åkte dit o dampade med johannnn.

somnade typ 4 haha. vaknade 10, för att vi skulle till stan plus malin (his sister) skulle med oxå.

Johan klippte sig och köpte massa kläder , malin köpte också nått sen köpte jag denna::::



helt ok för att kosta 100:- på Monkii

Var hos family henriksson till jag o malin hade träning så vi kilade dit kl:halvåtta ,
mina missar, mina poser, min halkning efter träningen utanför hallen, (it's all about Jenny) jovars det var en rätt kul träning trotsallt. heh:PPP:P:P:P:

Ska försöka lägga ut pics ikväll från nyår, lovar inget men ska försöke !!

PUSSEN O KRAMEN

Kommentarer
Postat av: annnnnnnnnnna

HAHA asså din vurpa,kan inte sluta tänka på den :D

2011-01-04 @ 12:52:47
URL: http://annamartensson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback