fiiin vinst döh


vi vann rejäält mot Arboga, kan säga att vi krossade de totalyy!
18-2 !!!!!
(dj-serien)
asso shiiiiiiet fan va braaaa!
Spelade den matchen hemma, sen efter vår match spelade Hj , så kollade på den tsm med bögarna frida o jeanette (k)
rätt kult match, hehehehehhe domarna var lyx:DD sura vann med 7-4? mot Rönnby.
min bebe stod i mål, my star, så dutti:)

gårdagens match mot Per-Ols gick bajs, förlust med 3-1 (f94-serien)... bögmatch :*

Ska hem till min jekel♥, sova där I guess, imöra ska jag iaf te stan med pappa o virre, de ska först på öppet hus på Hahrska(stavningen.) sen ska vi till emma o tigga koettbullar på ikea , sen jag vill kolla efter nya innebandyskor! plus en ny klubba men får väl se hur snäll min fader är..


johan är min nörd


HEJDOOO


bäst idag : "kom igen nu grrabbrrar!"  (citat by fritt the ost på Hj-matchen)

Kommentarer
Postat av: fritttostost!!

haha bögar:((

haha mitt nya ord!! king!

2011-01-29 @ 22:42:39
Postat av: fritttostost!!

haha bögar:((

haha mitt nya ord!! king!

2011-01-29 @ 22:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback