Hehe:P


Party igår ellääääh? haha kram

Tackar josse och soffan för de fina gästbloggarna :) speciellt soffans inlägg som man såg exakt vad hon skrev på... hhee'he host

Nyår blev hyfsat lyckat tycker jag men det blev inte som planerat överhuvudtaget, det kom lite mer folk än vad som borde ha kommit, (4 pers extra, men det gör fortfarande skillnad)
det skulle ba vart jag o soffan som skulle käka mat som vi handlade för 200:- , men det blev inte så ne, så vi ska tat till nästa helg då jag är helt lonely så ska ha en liten tjejkväll :)
blev ju kaos som vanligt, fast det löste sig ändå.

Ska ta det lilla lugna idag o lägga ut lite bilder senare, kolla på film typ osv.
När jag kommer hem från min älskling som jag sov hos.

HAPPY NEW YEAR FÖRIHELVETE

ps. undra hur många jag kramade på samhället på tolvslaget . ehehehhehehhehe 



Kommentarer
Postat av: mallaaaaaaaaan

HAHAHA DYNG DU VAR!!!!!!!!!

2011-01-01 @ 19:17:16
Postat av: jenny

haha kommer från rätt käft?????

2011-01-01 @ 20:16:14
URL: http://nerffff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback