hej död hej graven hejdå


jamen ahmen jomen nejmen fanmen hade ju fys på träningen ju japp, kult hehe hehe:)
fast det var rätt skönt ändå nu efter, ska ikke klaga för müchtet.


hatar min dusch, blir kallvatten på 2 röda, fan!
led ju som inåt håvete när jag duscha, sviinkallt:( och inte påtala om att den är i kallaste källarn...

(hoppar litt från det enda till de andra xdxdxdxd)

sitter just nu inne i min tjockisbrorsrum , han lyssnar på bögmusik:P:P:P:P



2 av massa grejer jag vill ha i present typ :)))
LIXOM ONE WEEK LEFT BOYs&GIRLs


nu taggar för ännu en tidig morrn med skola och baka på schemat!... KRAM
hehh

ps. måste ba berätta:
jag skulle gå till "skrivbordet" på datorn o då ba kom camen på helt random, snacka om överraskning över att se fräschaste b-ruden i stan, underifrån med 72 dubbelhakor, nyduschat hår och lite svart mascara kvar under ögonen... dog litt , virre med som satt bredvid mig när han såg de. han va lite extra tarri också, bög som han e:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback