no stress, yeah right.


ska plugga FRITTT, jag menare har redan börjat jag lovar o svär!
men ska göra mig massa mackor utav brödet vi fick ta hem idag från skolan, (källarfranska) såå gott vill jag lova!


Plugget I've got, om det vore kult för någe uttråkad person att läsa:

  • till onsdag: Powerpoint redovisning på engelska om påsken
  • till torsdag: mjölkprov, kult
  • till fredag, 1249838794238753 tal i matteboken
LOVE SCHOOOOOOOL xPxPxP<3333333 ah fast ne

jag har fått tillbaka min halsbränna/sura uppstötningar , har inte haft såhär sen i nian då jag hade massamassamassa plugg, we are now back in that fucking shit:) får dedär bögskiten när jag e stressad , löv.


söt? jo tack jag vet.
gott bröd? SKOJJARUUU

Älskar livet nu kram♥

ps. jag har funnit min nya idol som jag såg på tågstationen, jossa vet vem jag menar hahaha dog.

Kommentarer
Postat av: maaaaaaaaaallan;);)

du är min idol också♥

2011-01-24 @ 21:00:52
URL: http://malinclaesson.bloggplatsen.se
Postat av: joooooooossa

hahaha hon va jätte gullig ju ! :)

2011-01-24 @ 23:23:11
URL: http://alltidjosefiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback