denna dag kommer bli den ensammaste dagen i mitt liv


2 hemska saker på 2 veckor, knappt det. Mår säkert inge dåligt. Jag är så långt bortom lycklig ska ni veta.


vill inte säga allt på bloggen, för det känns då som en riktig dagbok, men skitsamma, ni lär få veta om ni bryr er vill säga.
han tyckte själv att han gick för fort fram o det gjorde han, för jag har inte gjort nå fel, eller? så vi ska försöka med en paus, sen får vi se vidare.

Klarar mig inte utan honom, det märkte jag för första gången för snart ett år sen, att jag vill föfan inte bara vara vän med honom, jag älskar honom mer än vad jag någonsin har älskat någon. Han är fan den ända för mig, även om vi haft det lite tufft, men det är så förhhållanden är, de kan inte vara helt perfekta. Jag hoppas du fattar hur mycket du betyder för mig.


ps. tack alla människor som bryr sig om en. ni är underbara, ni vet vilka ni är♥



I rather have boring days with you that good days without you...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback