everything happens for a reason


jag har min johan igen♥♥

vaknade av smset jag önskat velat haft, det var så härligt o vakna med ett leende på läpparna o ögonen fyllda med glädjetårar !

fortfarande lite arg på ett sätt såklart, men jag älskar honom och man förlåter de man älskar.

saknar honom som fan... får inte träffa honom förns på fredag när han kommer hem från askersund :(
men vi behövde nog dehär,pausen från varandra, jag behövde nog också, fastän jag blev jävligt sårad o arg men det kanske har fått johan o tänka om lite troligtvis eftersom han ångrade sig o allt.

10 månader, johan det räcker inte, hela livet räcker knappt. förstått det nu?♥




Till något helt annat

Junibacken idag va kanon! så fint o välgjort det är alltså o så mysigt! nästan ingenting va som jag mindes från när jag va liten , fast jag va ba 6 så allt va ju mycke större då:)
hihi lill J hade nog svinkul , hon verkade älska allt ! Bilder kommer inom kort, ingen ork o lägga upp nu. Men det var roligt tillsammans med emelie o j ♥

när jag kom hem tog jag det lugnt ett tag, sen vare dax för kickboxning i kätting, hade inge lust med det efter att ha gått hela dan .... fyfan, jag är så slut i hela kroppen o får skriva om flera gånger för att jag skakar i händerna :)))))) men det var kul !

Aja, blev så långt inlägg så skriver fan inge mer nu haha...

PUSS VÄRLDEN

ps. det som gjorde mig nere idag va att ullared-resan blir inte av, pga för några passagerare:(((( fan, VILL DIT, behöver så mycket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback