gomorron världen...


har vaknat upp med ett ryck ett antal gånger de senaste veckorna av att nån okänd jävel har ringt mig runt kl 10, nu idag hann jag svara och det var från The studio
... haha :( veronica din jävel ;)

har några frågor gällande det:
för det första, måste man ens gå dit när de bokat tid o tjosat? , hon babbla så mycke så jag hängde fan inte med i svängarna, sen va hon skånsk också haha.
och för det andra, nån som vill följa med i såntfall? hehe 12 augusti kl halv fem.. topmodell för en dag lixom. vore ju kul:P:P:P:P vill ju inte direkt gå dit med morsan


sötare bild från dagen då vi va vid junibacken, !
orkar fan inte lägga upp alla de bilderna, hehe

aja, tack för att du väckte mig ur min skönhetssömn iaf telefonkäääring(k)
tänker käka frukost nu, herrå

Kommentarer
Postat av: Fanny Berg

omg jag kan följa med! ;)

2011-07-27 @ 13:36:38
URL: http://fannyberg.blogg.se/
Postat av: jossan

bara så du vet måste din mamma eller pappa vara med och typ checka in och sen måste hon vara med när du ska kolla på korten tror det är så om dina kompisar som du tar med oxå är under 18 :(

2011-07-28 @ 21:49:46
URL: http://alltidjosefiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback