hemsk kväll igår...


var hos mormor.. kan inte ens hålla mig från gråt varje gång jag tänker på igår, när jag tänker på mormor överhuvudtaget. att se sin egna mormor gråta för att hon mår så dåligt måste vara det värsta, jag fick lov att kolla på tvn som var på i rummet för att inte börja tjura...handlade lixom om nå böcker, kul, men ville inte se henne, fyfan tycker så jävla synd om henne helt sjukt.
kramade om henne hårt när mamma hade lugnat ner henne o fått henne att sluta gråta. höll henne länge i handen, ville inte släppa.



så jävla känslig tid nu, gråter åt minsta lilla, klarar inte av nånting, så jävla sårbar.. jag är en känslig person, men nu är det extremt, men jag döljer det, det är det enda rätta.


ska till älskling idag iallafall, får se hur dagen blir, om det blir regn eller inte det är ju frågan det med.
herrråå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback