jag hatar rakhyvlar


alltid.... när jag ska raka benen så skär jag mig på den haha....., emo XD:Ppp + den gör hack i naglarna så de går av också, puss o kram o puss

därför... när jag får lönen från sommarjobbet så ska jag köpa denna har jag bestämt:



hoppas den är lika bra som den verkar, ska lägga 800 spänn på den så hoppas verkligen det!! men jag är så jävla trött på att vara en jävla hårapa hela tiden så det är nog värt! ska köpa den på tvins :)

Ska sätta på en film strax, och sen får vi se om min kära pojkvän kommer, men tvek på det :))) vi får väl seeeeeeeeee som vanligt

HEJPAAA

Kommentarer
Postat av: Syster :)

Sis, den har fått massvis med negativ kritik. Köp den jag har istället - Gillette Venus Classic (blå hyvel). Det är en Rakhyvel, MEN superbra! Har inte fått ett enda sår sen jag började använda den. Och jag såg också ut som en cuttad emo på benen förut :P Man köper bara nya rakblad till den (finns på willys) pussss<3

2011-07-21 @ 14:05:44
URL: http://memmaz.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jenny köp inte den där! Det gör sjukt ont efter att man tagit bort håret, man.blir röd och det svider satan! Plus att det tar lång tid att få bort hårstråna för att om man håller på samma ställe för länge eller trycker för hårt så gör det ONT, tro mig bättre att raka!!

2011-07-24 @ 14:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback