sunshineeee


härligt att solen har hittat tillbaka till denna del av sverige!
såklart så var man dum i huvve imorse o satte på sig långbrallen o den gröna jag köpte igår, den var iofs ganska tunn så det spelade väl ingen roll men ett par svarta långa haremsbyxor, bra jenny bra, säkert inge varmt när vi va ute hela dan o alla ungar e helt crazy o har all energi i världen medans man själv inte har nånting alls...

MEN, 2 dar kvar!!!! sen är jag såå jävla fri haha! fast skulle lätt kunna jobba där hela sommarlovet för pengarna lixomm! och ungarna är för det mesta ganska gulliga ;) men nu äre som det är o det är skönt :) 

sitter vid min gamla dator, som suger hängpung men kollar på lite gamla bilder från förra sommaren
hier kommst a little smakbit av den sommaren hehe:


från klassfesten förra året, hoppas på en ny denna sommar med! saknar det som fan och saknar min gamla klass också!


stockholm med min fina vän! awesome vare! måste göras ommmmmm


öland 2010
, första gången på typ 7 år som vi inte åker till öland (alltså iår)



nu ska jag ut i den sköna solen, SEEYAAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback