söndag.


Sitter här som vanligt med datorn.. gör ingenting, har fortfarande sovkläderna på mig. Klockan är snart 16. Fin dag.

Hoppas jag får mina pengar snart också... desperat efter att få göra nått! shoppa or whatever!!
bara nån annan är på o göra nått också med mig vill säga:)))
mindre än en månad till vi börjar skolan, kill me.


ps. har kollat runt lite på das interneto idag, blir nog nått av dehär istället för derma seta, verkar inte som den är så bra när jag har läst och hört folks åsikter.... slipper iaf betala 800 spänn, dehär kostar max 200 kr så :)

Nothing more to say.
men sänker en tanke åt norge, åt kaoset som va i förrgår.
idiotjävel, vafan tänker man med när man bombar halva oslo och skjuter typ 80 ungdomar på en ö????? och planerat det i 9 år. säkert inga skruvar lösa nääää


fyfan. skjut jäveln

och förresten, drömde inatt att jag va han som sköt runt på ön... härlig dröm ♥

HERRÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback