benny bakar bara bruna bullar


JApp idag äre en 7jävla bra dag att baka på eftersom det just precis började spöregna :D fast då jag bakade bullarna va det fint väder såklart :)) men har iaf bakat bullar till mormor och till la familia. Sen ska jag baka nå vaniljgrejer som jag kan ta kort på sen, kanske tillome lägga ut recept :D:D:DDDDD yay!

tröstäter iaf en bulle nu (känslan när man står ut o kollar på regnet o två personer cyklar förbi o glor och man kommer på att man har en handduksjävel på huvudet o ser allmänt dum ut) haha ah därav tröstätandet



hade lite tid över att ta kort på mig, min tunga och kaveln :P ^^ XDXD


det färdiga resultatet, blev ungefär 80 kanelbullar :)

Johan kommer ikväll, så nu vet ni det.
CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback