detta har hänt.....


...jag har fortfarande sommarlov till att börja med HIHI :D

johan sov hos mig i förrgår :) vi kollade på ScoobyDoo hehehhh käkade popcorn o jag fixade milkshake till oss, myspysigt !



Sabinas student i bilder, fast inte så många då men ah iaf :)


















älskade mormor♥




champagne.... usch fyfan. haha första gången jag smaka, bläää fortfarande smaken i munnen...

Igår badade jag o johan i deras ljuvliga pool sen spela vi tennis och jag sov där förvånadsvärt  ;))


sexi bitch :*

Födelsedagsfirande hos gunstedts åt flickorna jag satt barnvakt åt i förrgår :)














hur söt??



Nu sitter jag ba härhemma o chillar i det fina kvällsvädret :)
galet va skönt de e !!!! kan det inte ba va sommar året runt??


jag o min sötishuund ♥

PUSS o grattis till alla som tagit studenten!
ba 2 år kvar.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback