Midsommar


jag har inte uppdaterat på hela helgen ju som ni kanske märkt, eftersom jag vart i Leksand o hemma hos johan osådära :)

men här kommer då lite bilder från Midsommarfirandet i Leksand med familjen henriksson med flera.


påväg dit, min söta


Vi sköt med luftgevär hehe :)


Danne




Hanna


Maud


den fina midsommarstången vi klädde, reste o dansade runt haha


2-2 i kubb. Johan&Daniel vs Jenny&Hanna







De hade tänkt o bada men det var liiiiite för kallt i vattnet, jag hade mina personliga anledningar att inte bada hehe..






Johan gjorde en tävling i det hela , smartis som han e , och vilka vann om inte jag och mamma maud :D fick pris : 2 ljushållare typ :)


Haha, malin käka mindre råtta.... ;) hon käka inte hela ba en tugga , if you wondered:PpP


Minigolf dagen därpå !
1a plats: hanna
2a plats: JAG
3e plats: johan , mohaha
4e plats: danne






Gjorde världens fulaste min så va tvungen haha..




Hannas sötishund cleo !

Det var allt från den midsommarhelgen, vart riktigt trevligt synd att det inte var fint väder bara, kallt o mulet hela tiden.

Har vart hos johan idag, sov där från igår, vi gick till golfbanan han sköt lite på ranchen, han o bosse, sen har vi badat i poolen, solen tittade faktiskt fram några gånger idag trotsallt :)
Hemma nu, tittar på CSI.
Går o lägger mig efter, för jobba imorrn ju!! kommer bli kanon :) hoppas jag...
Gulliga ungar klarar jag nog av ;)

CIIAAAOOOO

tänker på dig mormor, hela tiden, går inte o inte göra det... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback