kräkarn


vaknade med galen yrslighet och mådde as illa
, jag va så förbannad för jag ba ville till skolan ju och det är ju föfan falun imorrn!!??!?!?!?!!
eller rätteresagt jag hade behövt att gå till skolan, för att lämna in grejer och städa skåpet osv.. men jag vågade inte åka heller för jag ville ju inte spy i skolan direkt... det hade ju vart nice det :))
gjorde det en gång på morronen .... mådde lite bättre efter fast ändå inte, så va tvungen o va hemma.
därför sov jag som en jävla gris i 6 timmar typ, haha. somnade typ 8 vaknade halv 13. nog vare skönt ja.

vet inte hur jag ska klara av att packa när jag är yr, när jag i vanligtvis blir yr av att packa. yeah lyckad dag :)

ska väl ta det lilla lugna idag förutom att packa då, dricka massa vatten, käka vitpeppar osvosv så att jag inte mår såhär imorrn, då tar jag livet av mig kram :)


slitnare? :P:P

HÖRS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback