'sent' blogginlägg

but who cares? ett blogginlägg är ett blogginlägg..

Jobbet idag gick bra, bara att mina solbrända axlar och bröstkorg(haha?) gör pissont o har gjort det hela dan, eftersom vi har vart ute ända sen jag kom på morronen vid 8tiden, redan då var det 20 grader ute!! hur skönt? fast inte där jag var helt bränd då... gör gaaalet ont fortfarande :( synd om mig , jaaaa.

Runt kl17 så fick jag skjuts av mamma som skulle upp till mormor, till johan, saknat han juuu!
Vi badade dirr när jag kom! hur skönt som helst i deras pool!
Sen har vi kollat på film och annat. Åkte därifrån kl23 , fick skjuts av min broder på hans moppppppeee.
livsfarlig åktur... haha livrädd va jag iaf.

Ska nu gå o lägga mig till kojss
NATTINATTI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback