SOMMARLOV!


skapligt skönt o känna att man inte behöver gå upp för att gå till bögskolan på bra länge!!!!!!


ska vara barnvakt senare åt grannen, chill tills dess :)















"att tala innan man tänker är som att torka sig i arslet innan man skitit / arne anka" så stod det på min bänk där jag satt i aulan haha.. kloka ord :)







lite bilder från today


DENNA SOMMAR SKA BLI SÅ SJUKT KING!

imorrn ska jag på sabina(e?)s (mammas brors sambos barn) student :) så ska till stan o fira henne ett tag då.

ps. jag fick ett fett jävla VG i MATTE, stolt jaaaaaaaaaa , har inte ens vart i närheten av ett vg förut så jävla glad :D:D  
3 G sen resten VG vafan de nu va för ämnen haha , e nöjd iaf :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback