åh härliga underbara skolaaaaa


Jag vill hem, jag orkar inte sitta här i koncentrationslägret som kallas för skola.
6 veckor kvar till påsklovet, ååh... fuck life </3

Kommit på vad jag har för prov och inlämningsbajs (säkert nå mer):
  • Livsmedel B, massa bögfrågor , till nästnästa vecka
  • Hygien, skadedjur, till denna vecka
  • Matte, ekvationer o sånt skit, till denna vecka
  • Näringslära, fisk, till typ nästa vecka
  • Livsmedelskunskap, vitaminer (inlämning), till denna eller nästa vecka
  • Svenska, läsa bok och göra nå citatskit

kill me?


ska väl slita mig igenom skolan, plugga skiten ur mig när jag kommer hem, sen träna sönder på fysen ikväll.

PUSS LIFE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback