äntligen fredag!


skönt som fan!

behöver få vila, jävla bögskola, tar kål på mig...
matteprovet idag kan ju ba gå o dra sig, det gick verkligen asdåligt, och skadedjur, ah jo det gick väl helt okej om man ska jämföra med matten .
2 av 3 lektioner var prov. På den 3e lektionen (svenskan) kollade vi bara på film ("I rymden finns inga känslor") , så om man ser på den ljusa sidan så var skoldagen ganska chill.

OCH VÄDRET, I LOVE ♥
kan det inte bara hålla i sig nu o vara såhär?! helt underbart ju! nu är våren här på riktigt!
hoppas jag...



nu får vi se vad jag hitt på , tror jag har en semla i kylen som jag ska moffa i mig, sen får vi se vart denna fredag tar mig.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback