...hej....



bara jag som typ hatar mitt liv lite granna? asså skolan går mig på nerverna, jag har megahuvevärk just nu och träningsvärk och ont i hela kroppen. Böghallsta, haha.
ah förresten vi vann matchen med 9-1!! underbart!, one score for me ocksåå heh, måltorkan påväg bort? :P nä kanske inte.

Sov hos johan, lyx, sovit i deras nya lya för första gången, det var deras första gång också haha fiiint må jag säga!

stressigt i morse, försov mig typ eller asså jag va asseg, blev iaf stressad och fick panik, snälla mamma maud skjutsade mig till tåget som tur va annars hade det blivit ännu mer kaos :)) men jag hann iaf :)
fick sällskap av annapanna på tåget , lyxx




nu sitter jag på svenskan med skön huvevärk och sköna axlar.
ser ut som .... ah vet inte vad i facet och i håret... bajs skulle man kunna säga med ett sammanfattande ord.


Ska väl forsätta på uppsatsen som vi håller på med i svenskan.
HEJDÅ


ps. har prov idag. IG DIRR, plugga knappt igår. kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback