lite sliten nu tror jag heehe


det var najs, men kunde ju vart bättre men det var kul o trevligt tyckerja ! :) tihi
Amanda fick en vattenpipa, smak till den och en dildo i present, haha.
smaken fick hon av oss (mig,matilda,jossa,kattis,alexandra och isabell)

Ska ba ligga o dö hela dagen, behöver plugga, men vemfan orkar det på en lördag?! ...


king♥
har inga bilder från kvällen, förutom denhärå men min kamera är så bra..men bilden duger.

hoppas ni hade en lika trevlig fredag som jag hade
PUSS PÅ ER




ca. 20 st muffins



100gram smör/margarin

2 ägg
2,5 dl socker
2 dl vetemjöl
1 ½ tsk vaniljsocker
4 msk kakao
0,5 tsk bakpulver
1krm salt


1. Värm ugnen till 200°C
2. Smält smöret/margarinet och låt svalna
3. Vispa ihop ägg och socker
4. Blanda mjöl, vaniljsocker, kakao, bakpulver och salt
5. Blanda ner mjölblandningen i ägg/socker-blandningen
6. Tillsätt det smälta smöret
7. Fördela smeten i muffinsformar (fyll ungefär ½ formen)
8. Grädda i mitten av ugnen i ca. 10 minuter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback