mvgbarnet ^^ :P x)


har inte gått o gå in på blogg.se på hela dan, men jaja nu går det ju så ska inte klaga, ett litet I-landsproblem bara, hehe.

Simmade ju idag, ah jo vem fick inte MVG på livräddningen då? untz untz jo jag
helt slut, simmade 40 längder också, fast det var ändå inte så jobbigt som jag trodde det skulle va, gick kanoners tycker jag iaf, och slipper detta for the rest of my life ! peaceee

hade en lektion efter badet, sen var datakunskapen inställd, fett chill så hann med 14-tåget



Har match ikväll kl19 i kätting mot hallsta, KROSSSSSS-a!

har prov imorrn så ska väl ta tag i boken o plugga innan matchen.
Ska nog sova hos babe också efter matchen, så pluggar där med.
De kunde aldrig flytta imorrn , så de ska flytta idag, men vet inte om jag får sova i the new house eller det "the old"
, vi får se helt enkelt

PUSSAR&KRAMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback