orka dagen


helt slut i huvet, orkar inte tänka, prata, eller överhuvudtaget finnas idag, nu, sen, aldrig...
allt är ba bögigt.

Va på UM i morse, lite ovärt besök kanske men aja. Hann till skolan i tid faktiskt.
Bakat hela dan, fick med oss wienerbröd hem, süpergöttttt!
delade de med min kära familj, så sååååå fet är jag inte, bara lite lagom:P
Åt nyss



Och nu....
Ska ba dö framför tvn hela kvällen, inte göra ett skit.

HEPPÅER


ps. orka att nån bögperson i detta sverige har samma nummer som mig så att folk ringer till mig..
Tex. rälsen AB i sollentuna har ringt 5 gånger idag, har lagt på varje gång, sen väntade jag så hade de spelat in ett röstmeddelande om att "hon" hade ringt o frågat om en plats för hennes son på den förskolan, man ba K? aja, fett dryyyyyyyyyyygt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback