One year ♥




Fatta att det är ett år sen som jag kom hem till dig efter mer än en månad utan att träffa dig för att vi hade våran fajt... värsta nånsin.. mådde så sjukt dåligt då, sen när jag kom på att jag älskade dig så förändrades hela mitt liv till något bättre och det var mitt bästa beslut någonsin.
Fattar inte vad jag tänkte när jag gjorde sådär emot dig... fattar inte att du inte gav upp. jag hade gjort det, men tydligen så var jag värd all den tid jag tog upp i ditt liv.
tack för att du gav mig den där andra chansen, det gjorde mig till världens lyckligaste♥
ETT ÅR sen... fyfan va fort det har gått! shiiiiiiit

you got me at "hello" ♥



1 år, JAG ÄLSKAR DIG SÅ JÄVLA MYCKET!!!
I'm forever yours


firas med bowling!!! med de andra paret som firar typ 134124 månader idag haha! , alltså kim & emma :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback