2012, surprise me


detta år ska jag :
  • parta sönder för jag fyller föfan the magic 18 om några dagar o då är jag fri (typ:P:P:P) !
  • ta tag i körkortet!
  • försöka va mer med folk o inte va forever alone i ramnäs..
  • skaffa sommarjobb
  • äta mindre godis o skit, bara på helger om nått. fast mest popcorn o dipa grönsaker o sånt
  • kolsyrad dricka ska jag försöka skippa, blir föfan helt uppsvälld ..
  • vill bli skinny bitch o träna som en idiot, men jag är för lat :( men försöka är alltid en tanke !
  • dra ner på mitt känslomässiga beteende, ni anar inte hur mycke jag gråter för ingenting ibland o ibland tänker jag bara för mycket... så ge fan i jenny, be a man
  • gö bra ifrån mig i skolan
  • få godkänt i matte B :(
  • göra detta år till det bästa jag kommer ha, ska fixa BIG memories.

NU JÄLAR KÖR VI

ps. ni förstår väl att detta bara är en andel av mina "nyårslöften", fler finns i bakhuve..




(ohja, bilden är grymt mycket utanför inlägget haha, men bara för att ni ska se lite av vad som finns på collaget från året 2011, finns 1 biljard bilder , men detta är några iaf)

2011, summering, aningen grymt vid vissa tidpunkter, andra var bara skit o sorgligt o bara tragiskt.
men jag älskar alla jag har i mitt liv, ni är underbara o jag är så glad att jag har er

tack för året nu börjar ett nytt friskt o bättre år, med nya misstag, nya vänner, nya möjligheter o nya drömmar!

fast iofs jorden går under detta år men vafan det är ju då vi ska leva ännu mera :D ska inte va negativ!
kramis och som man brukar säga, god fortsättning folket !



Kommentarer
Postat av: Fanny

Allstå jenny nu blir jag irriterad om inte du redan är cp smal, vem fan är smal då undrar jag!!

ELler jo jag vet: DU ÄR REDAN EN SKINNY BITCH!!!!

2012-01-02 @ 21:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback